pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, December 11, 2011

KL KONVENSYEN CENTER ANTARA EKSPO PERMATA DAN BATIK

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...


nampaknya hujung minggu ni,entri pasal 'permata' saja yang diperkatakan.rasanya esok habislah pasal corat coret Permata.hihi...

ok,semalam telah diadakan satu ekspo Permata yang julung-julung kali diadakan di KL Konvensyen Center (KLCC).mengikut dalam jadual pukul 11 akan dirasmikan oleh PM,jadinya lambatlah CITH keluar rumah semalam.rupanya,pukul 9 pagi dah mula upacara.

apa lagi,sekejap-sekejap Sakinah dah telefon tanyakan mamanya ni kat mana,dia nak suruh CITH datang tengok dia di KLCC.apa lagi kelam kabut juga nak bersiap berkejar masa ke sana.CITH pergi ke sana dengan Kak Lang dan ngam-ngam sampai sana pukul 12.30 tengahari.Sakinah time tu dah siap nak tunggu bas datang nak bawa ke IB pulak.janji dah datang,senyaplah dia.

apa yang menarik di sini?ekspo Permata menggabungkan pameran daripada semua cabang Permata Negara yang ada.antaranya-Permata Seni,Permata Pintar,Permata Perkasa,Permata Insan dan sebagainya.orang?memang ramai.kebanyakkannya datang secara "rombongan Cik Kiah!_... ada pertunjukkan dan juga demo yang dibuat di sini yang boleh dicuba oleh pengunjung.banyak maklumat yang boleh diperolehi di sini khasnya kepada pengunjung yang mempunyai anak dalam usia remaja.

selain dengan bahan pameran,turut dibawa sebagai halwa telinga ialah persembahan dari negara-negara yang terlibat dalam Festival Kesenian Kanak-Kanak.

selain Ekspo Permata di KLCC,turut diadakan di sebelah pintu masuknya ialah Kuala Lumpur International Batik (KLIB)yang membawakan batik Piala Seri Endon.pameran dan jualan batik yang bermula pada hari Jumaat dan berakhir hari ini.turut diperagakan ialah pertunjukkan fesyen batik daripada pereka-pereka tempatan.ni lah first time CITH tengok pertunjukkan fesyen secara " live".dalam hati, rasa senang je kerja model-model ni.catwalk dari hujung pentas ke hujung pentas sini,senyum-senyum sikit dan lepas tu pose.dah.tu je kerjanya! senang sangat....hihi...tak tahulah kalau sebenornya macam mana kan....jadinya,kepada kalian yang tak ke mana-mana hari ni,bolehlah berkunjung di KL KONVENSYEN CENTER.ada 2 majlis berlangsung di situ...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala