pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, February 1, 2011

HARI NI ORANG KL CUTI

Assalamualaikum semua...

kepada orang KL,SELAMAT HARI WILAYAH,(foto:GOOGLE.COM)cuti kita hari ni! ada yang menambah cuti lagi sehari esok memandangkan esok je satu hari nak kena kerjakan.hari Khamis dan Jumaat dah memang cuti Tahun Baru Cina.

selalunya macam yang lepas-lepas,biasanya Hari Wilayah ni ada perbarisan di Dataran Merdeka.tapi tahun ni telah diadakan terlebih awal pada hari Sabtu lepas 29hb.jadinya hari ni tak adalah acara di Dataran Merdeka.

lagi satu lokasi yang menjadi tumpuan ialah di Taman Tasik Titiwangsa.acara memancing selalunya diadakan di sini.pun sama,acara ini tidak diadakan hari ini tapi akan diadakan pada hujung minggu ni.

apa program hari cuti? petang semalam aku telah menyewa 2 dvd dan 1 cd untuk menjadi tontonan kami sekeluarga hari ni sekiranya tak ke mana-mana.biasalah mesti ada satu untuk Sakinah.favourite dia dengan siri Barbie ni.entah kenapa,rasanya lagu-lagu,kartun dia yang cantik buatkan budak-budak suka agaknya.nantilah bila dah tengok,aku review ceritanya.

ALAHAI...

2 comments:

  1. Tahniah kepada orang KL yang bercuti hari ni.
    harap-harap ramai yang dah balik kampung dengan selamat.

    Salam dari:
    lunaticg.
    via Sabahan Bloggers Club.

    ReplyDelete
  2. sama-sama.org Sabah tunggu dulu bah! hihiii

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala