pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, September 7, 2010

SALAM LEBARAN-MAAF ZAHIR BATIN

tak sabar rasanya nak balik kampung.mood masak memasak ni dah tak ada.semalam berbuka kat rumah Kak Langku. ni gara-gara dah 'gantung periuk'.ada tak yang macam aku ni agaknye? hihihi...

memang aku dah clearkan rumah, pesan kat Sakinah jangan nak buat semak lagi! alahai...petang ni-Insya Allah kami sekeluarga akan meninggalkan KL untuk balik ke kampung.walaupun setiap bulan balik kampung,tapi balik yang ini lain sikit feelnya. macam rasa jauhnya,lamanya tak balik kampung.hihihi...

sebelum terlupa dan mungkin akan sibuk bila dah ada kat kampung nanti, ingin aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SALAM LEBARAN AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN kepada seluruh rakan blogger dan juga kepada yang sudi menjadi FOLLOWER CHEMPAKA IN THE HOUSE.

selain balik kampung bawak kuih raya,jangan lupa satu lagi...DUIT RAYA.alahai... berapa banyak bajet tahun ni? bagi aku- taklah banyak sangat.sekadar RM500 untuk buat duit raya bebudak.rasanya dalam kategori anak saudara-dah ramai yang kena potong duit raya.sebabnya? dah lebih 12 tahun.hihiii.tapi kasi juga!
oklah ye...selamat balik kampung,berhati-hati memandu, semoga berbahagia beraya bersama orang tersayang1


ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala