pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, July 23, 2011

ANAK PERMATA SENI TARI DAN AKTIVITI KOMUNITI DI MELAKA

Assalammualaikum para pengunjung CITH semua.selamat berhujung minggu.cepat benar masa berlalu.hari ni dah jumpa Sabtu semula.rasanya baru semalam meninggalkan Sabtu yang lepas...begitulah seterusnya semakin cepat dan cepat...

hari ni CITH tinggal berdua dengan bodygurad kecik CITH-Hakimi.pagi tadi sesudah subuh CITH dan menghantar Sakinah ke Istana Budaya utnuk mengikuti program komuniti Permata Seni Tari ke Melaka.sebelum ini,memang CITH nak mengeluarkan Sakinah daripada program ini tetapi atas sokongan dan nasihat serta pemahaman guru tarinya Cikgu Ju(terima kasih banyak)Sakinah masih diberi tempat sebagai anak Permata Seni Tari.

kesempatan dan peluang ini CITH ingatkan kepada Sakinah bahawa dia membawa tanggungjawab yang besar untuk dibuktikan bahawa peluang yang dberikan itu tidak sia-sia.maka pemilihannya untuk persembahan di Melaka hari ini,CITH anggap satu dorongan semangat.walaupun CITH terpaksa meredah kesesakkan untuk menghantar kelas latihannya.CITH berkorban untuk itu!

(muka pagi-pagi)pagi tadi pukul 7.40 dengan sebuah bas mereka berlepas ke Melaka.untuk aktiviti komuniti Permata Seni hari ini antara lain akan mengunjungi Rumah Seri Kenangan Cheng iaitu rumah bagi orang tua-tua.sedikit sebanyak CITH harapkan kesedaran dan tauladan untuk dipelajari di sini.biarlah pabila balik kelak,dia lebih menghargai apa yang dia ada.

seterusnya program komuniti di Pusat Asuhan Permata Bukit Peringgit apa sahaja aktiviti yang dilakukan di sini CITH mengharapkan selain bersuka ria bersama kawan-kawan,sekurang-kurang ada yang boleh dijadikan teladan.

selain itu,mereka ini juga akan dibawa melawat sekitar bangunan bersejarah di Bandar Hilir Melaka.antara yang pastinya sudah tentulah sekian banyak muzium yang ada di Melaka sana.al maklumlah Melaka memang terkenal dengan banyaknya muzium yang pelbagai identiti.

mereka dijangka sampai di KL pada esok petang dalam pukul 4.30.harapnya semua berjalan lancar.maklumlah,bukan senang nak lepaskan anak begiru sahaja.ini pun CITH dah message pada adik ipar di kampung untuk cuba "mengintai" mereka di sana...emmm(sekitar pagi tadi)mak-mak yang menghantar...

ALAHAI...

3 comments:

  1. alahai..tak sempat mak aku nk tengok sakinah menari :(

    ReplyDelete
  2. thx for the update...seronok anak2 kite kan. Semoga program ini bukan sekadar utk menari tetapi lebih drpd itu.

    ReplyDelete
  3. CK: napa?confiuss

    - most welcome.yelah kita pn harap lebih dari itu.biar ada ilmu yg dibawanya.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala