pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, July 25, 2011

TERIMA KASIH PERMATA SENI...pengalaman itu bermakna

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

nampaknya satu hari miss untuk update blog ni.macam-macam cerita berlaku.untuk pertamanya,biarlah CITH mulakan dengan corat-coret Permata Seni.

petang semalam,jam 4.10-selamat sampailah rombongan Sakinah dan Permata Seni dari Melaka.dijangka pukul 4.30 tetapi awal 20 minit dah sampai.al hamdulillah.

apa yang menarik?macam-macam cerita yang dibawa balik.biasalah bila dah sampai tu muka masing-masing dalam keletihan.time pergi memang tak sabar.bila balik,emm...muka masing-masing dah monyok letih!

antara cerita yang dibawa pulang-cerita bergaul dengan warga tua.ada warga tua yang masih sihat dan ada juga yang sudah uzur.satu yang tak best tu kata Sakinah-ada nenek kat sini merokok! (hish...bukan ke tak sihat tu,tapi CITH agak mereka nak lepaskan tekanan...).tapi yang best,mereka turut serta dalam menari joget lambak bersama warga tua di sana.

seterusnya melawat sekitar Bandar Hilir Melaka dan seterusnya menaiki cruise menyusuri Sg Melaka.satu hari yang padat.mereka menginap di Hotel Permaisuri di Stadium Hang Jebat,Paya Rumput Melaka.kat hotel ni kata Sakinah,ada misteri sikit! (emm...malas CITH nak layan cerita ni...budak-budak ni takut tak menentu)

untuk semalam pula,sebelum balik mereka membuat aktiviti di Taman Asuhan Permata Negara di Peringgit Melaka.mereka bergaul dengan kanak-kanak yang berusia 3-4 tahun dengan menyertai aktiviti bersama mereka.selepas itu mereka pun pulang ke KL.

kata Sakinah best tapi penat.biasalah tu...penat datang sesudah selesai berjalan.hihi...ha,satu lagi yang best Permata seni memberikan anak-anak ini RM200 sebagai saguhati atas penat lelah mereka.

CITH? nilai itu tak penting.apa yang penting mereka ini dihargai atas pengorbanan masa dan tenaga mereka!

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala