pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, July 9, 2011

KEDAMAIAN DAN KEAMANAN ITU MILIK KITA JANGAN DIROSAKKAN

Assalammualaikum semua pengunjung CITH.

Bagaimana situasi di tempat kalian sejak malam tadi? nampaknya di tempat CITH keadaan tenang setenang cuaca ketika ini.angin bertiup sepoi-sepoi bahasa seakan sengaja nak kasi mood "M" lebih sikit hari ni...hihi...

pagi tadi CITH keluar ke pasar tani dengan pakwe CITH,ramai juga penjual yang tak ada.pasar tani tak macam yang biasa tu.orang yang keluar pun tak ramai,yang jual pun kurang juga.tak tahulah mungkin yang jual tu menghadapi kesukaran untuk masuk ke area CITH di sini agaknya.

CITH pun sibuk juga nak mengetahui keadaan semasa di tengah-tengah KL.maklumlah,ini tempat kita.banyak sikit perlu ambil tahu.tapi apa yang CITH dengar dalam berita di TV1 sebentar tadi,seramai 45 orang yang terdiri daripada umur 16-60 tahun telah ditahan oleh pihak polis berikutan terlibat dalam satu perhimpunan.selanjutnya belum lagi.

CITH:kedamaian dan keamanan ini bukan senang untuk dipupuk.jika dah ada di depan mata,jangan kita ROSAKKAN

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala