pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, July 31, 2011

SYAABAN,BAKAL LABUHKAN TIRAI DAN SELAMAT DATANG RAMADAN AL MUBARAK


Assalammulaikum semua pengunjung CITH...

semalam tak berkesempatan untuk update entri baru.keluarga mertua CITH dari kampung datang ziarah.rasanya minggu ni ramai yang balik ke kampung untuk bertemu dan seterusnya sambut Ramadan dengan keluarga di kampung.tapi CITH ni syukur ada pulak yang dari kampung nak ziarah kami 3 beranak.(foto oleh:GOOGLE.COM)

walaupun tak lama tapi ingatan itu sudah memadai.oklah,hari ni orang kata last day makan? haha...yelah bukan last day makan untuk segala-galanya.last makan untuk siang hari je.malam dah boleh makan semula.kalau makan di siang hari tu...ada sebab kot?

so hari ni,ada orang kata "bantai", hari beli keperluan peti sejuk untuk stok masak sahur malam ni dan seterusnya untuk berbuka esok.CITH 2 beranak je yang puasa kat rumah ni jadinya tak lah sangat nak masaknya.cukup sekadar kata Sakinah nak makan ayam gorenglah,daging gorenglah...jadinya itu sajalah yang CITH siapkan.

CITH:Syaaban sudah sampai penghujungnya moga Ramadan ini sempat untuk kita sama-sama lalui.SALAM RAMADAN AL MUBARAK untuk semua pengunjung CITH di sini.sepuluh jari disusun mohon ampun dan maaf atas apa jua tulisan,bahasa CITH yang dirasakan tidak baik kepada kalian di luar sana.

ALAHAI...

2 comments:

  1. selamat berpuasa
    mohon maaf jika ada terkasar bahasa:)

    ReplyDelete
  2. sama-sama jugak kak,meski pun kita tidak pernah bersua 4 mata

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala