pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, December 28, 2010

PENATNYA RASA...

salam ketemu untuk semua.dah berapa hari ye,kita tak bersua di alam siber ni.terima kasih kepada kalian yang masih sudi berkunjung ke CHEMPAKA IN THE HOUSE.

hari ni baru bertenaga untuk menulis kembali dan bangun dengan segarnya.apa ke tidaknya,dari hari Khamis lepas sehinggalah Ahad malam baru balik ke rumah.nilah penangan berjalan namanya.masa berjalan amboi tak ingat penat,lupa lenguh kaki yang penting jalan...jalan....TAPI bila dah balik rumah...ambik, baru rasa sakit-sakit semua.sakit apa? sakit nak kemas balik baju kotor,nak basuh,nak lipat,kemas rumah,kemas yang 2 ekor tu,aduh...nasib baik pakwe aku pun 'turun padang sekali'

semalam pulak,kunci kereta kereta entah mana pulak si Hakimi campakkan, dah kena geledah semua barang nak cari kunci.bila dah geledah,kena balik kemas...aduh! last-last jumpa jugak.sajalah anak aku ni nak suruh mama dia 'lebih lagi buat kerja!'

oklah,rasanya cukup setakat ini dulu coretan penat aku.cerita berjalan akan menyusul nanti.aku nak stop buat sarapan ni.pagi ni..mee goreng ala mamak!

ucapan terima kasih banyak-banyak pada pakweku yang memenuhi permintaan aku dan Sakinah untuk berjalan tahun.lepas ni tak tahu bila lagi...huk..huk..

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala