pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, December 22, 2010

HEBAT SANGAT?

aku baru balik dari Jusco,mencari barang-barang yang bakal dibawa untuk bermalam di Sukida hujung minggu ni.aduhai...menengokkan hiasan Krismas yang ada terasa macam bukan di Malaysia lagaknya.semua bahagian ada hiasan pokok krismasnya,locengnya,santanya dan pelbagai lagi.

aku percaya apa yang dipaparkan di Jusco ini hanya sedikit sahaja dan masih tidak dapat 'lawan;di KLCC,One Utama atau di Pavillion tapi cukup mengatakan bahawa HEBAT SANGATKAH/RAMAI SANGATKAH MEREKA YANG SAMBUT PERAYAAN INI SEHINGGA BEGINI RUPA HIASANNYA?? di manakah bumi yang kita pijak agaknya? ke mana agaknya peruntukkan yang mengatakan ISLAM agama rasmi di Tanah Melayu@Malaysia kalau begini rupa sambutan yang dibuat seakan tidak melambangkan apa yang tertulis.apakah kita sekadar menyebut di bibir tapi tidak di hati,tidak pada perlaksanaannya?

bak kata pepatah; bagai langit dan bumi bezanya sambutan perayaan hari mulia kita berbanding mereka ini!sama-sama kita fikir.
ALAHAI...

1 comment:

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala