pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, October 8, 2010

PERKAHWINAN ANGKASAWAN =PERKAHWINAN ABAD INI??

Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha,siapa yang tak kenal dengan beliau agaknya? merupakan angkasawan pertama Malaysia dan yang ke 438 di dunia. bukan nak bercerita pasal kejayaan beliau atau cerita naik ke ruang angkasa lepas TETAPI cerita mengenai perkahwinannya yang digelar PERKAHWINAN ABAD INI @ WEDDING OF THE DECADE bukan yang biasa tu 'wedding of the year! (ni dah tak hebat lagi...) oleh siaran Wanita Hari Ini tengahari tadi dan juga mendapat gelaran ‘Perkahwinan Gemilang Abad Ini’ (pancaindera 3/10/2010)

wah, begitu hebat gelaran yang diberikan. tuah orang! kan pepatah ada menyebut: tuah ayam nampak di kaki,tuah manusia-hanya Allah yang Maha Tahu! sebelum itu laporan hebahan perkahwinannya telah disiarkan dalam Pancaindera 3 Oktober yang lepasmereka bakal diijabkabulkan pada pukul 11 pagi di Masjid Sultan Mizan Zainal Abidin di Putrajaya, Kuala Lumpur pada 10.10.2010 dan pada sebelah malamnya majlis persandingan akan diadakan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya yang akan bersiaran langsung di TV3 pada malamnya pada pukul 9 malam!

kalau sebelah tengahari tadi aku mengikuti siaran Wanita Hari Ini dengan beliau dan tunangnya Dr Halina menjadi tetamu, berbicara mengenai hari perkahwinan. biasalah ditanya mengenai aspek tema, konsep,tetamu,bulan madu,anak...-pada malam sebelum tu juga di TV3 menerusi rancangan Forum turut mengundang Dr Muszaphar sebagai tetamunya. JUGA berbicara topik perkahwinan dan juga hal-hal berkaitan dengan beliau!

pendek kata-dalam minggu ini memang tak habis cerita perkahwinan ini...sehinggalah berlangsungnya hari tersebut! sama-samalah kita saksikan apakah yang dimaksudkan dengan PERKAHWINAN ANGKASAWAN NEGARA,PERKAHWINAN ABAD INI dengan bertemakan PERKAHWINAN PAHLAWAN MELAYU DI ISTANA KAYANGAN ...fuh..pastinya hebat majlis tersebutkan!

sebagai orang yang jauh- hanya doa yang terbaik untuk pasangan ini moga kekal bahagia sepanjang usia!


ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala