pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, October 30, 2010

TAMATLAH SUDAH...

hah,tamatlah sudah musim exam.tengahari semalam kertas terakhir di sekolah agama.balik sekolah je, Sakinah dah nak berFB,nak bukak youtube lah entah apa benda...dia boleh kata apa? "ma, hari tu mama kata bila dah habis exam,Ina boleh suka nak buat apa kan, nak main game ke nak dengar lagu ke...ni dah habis exam dah!" alahai sedebuk aku kena!!! budak-budak ni tak boleh main cakap sedap mulut je,ingat dia cakap kita.emm...

wah, mentang-mentang dah habis exam,'request' beli aiskrim mahal pulak tu! hihi..aku ni memang memantangkan dia dengan air berais,aiskrim atau yang sejuk-sejuk ni.bukan apa,dia ni cepat dapat batuk kalau ais yang dibuat tu tak guna air masak.lepas tu kalau dah batuk je,satu penyakit dia ni-batuk je akan muntah.ni yang aku tak tahan ni.batuk je dia,habislah semua yang dah masuk perut tu akan melambak keluar.lagi satu yang aku tak tahan tu-PAYAH NAK MAKAN UBAT!!! ni memang jadi kemarahan aku sebabnya payah betul nak makan ubat.baru nampak botol ubat je dah muka terkelat-kelat tahan muntah...geram dibuatnya. pasal tulah bila musim exam ni memang aku pantangkan dia.yelah kalau badan tak sihat,susah juga otak nak bekerjakan...

nilah yang merdekanya si Sakinah tapi aku rasa pakweku yang LEBIH merdekanya.semalam dia ambik cuti.kononlah nak rehat-penat kerja hujung tahun ni...tapi rehat dia tu hiss.. kat Kuala Selangor nun-mancing udang galah! tengahari semalam dia dah pergi dengan kawan dia.jangkanya petang ni baru balik.harap-harap ada rezeki ber'udang galah' esok!

aku? emm..aku punya program...dah janji dengan Sakinah nak pergi karaoke. hihi...saja nak orang kata 'happy hour'. bantailah nyanyi apa pun.bukan ada juri nak kasi markah pun! saja syok sendirilah katakan...

kalian pula, apa plan untuk hujung minggu ni? semoga gembira di hujung minggu bersama orang tersayang!



ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala