pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, October 27, 2010

ISLAM MENJADI PILIHAN


Adik ipar Tony Blair peluk Islam selepas lawat Iran
sumber: Utusan Malaysia 26/10/2010


LONDON 26 Okt. - Adik ipar **Tony Blair, Lauren Booth kini memeluk Islam kerana kagum dengan kesucian agama itu selepas melawat Iran enam minggu lalu.

Booth yang merupakan seorang wartawan penyiaran berkata, beliau mendapati Islam banyak memberi kebahagiaan dan ketenangan kepada umatnya.

“Nama saya ialah Lauren Booth dan saya adalah penganut agama Islam.

“Saya mendapati umat Islam adalah sangat penyayang dan saya bangga menjadi sebahagian daripada mereka,” katanya.

Booth ialah adik tiri kepada isteri bekas Perdana Menteri Britain itu, Cherie yang merupakan peguam hak asasi. - AFP

* apa yang mampu dikata? SYUKUR ,AL HAMDULILLAH MOGA BARAKHAH DAN MEMBERI HIDAYAH KEPADA TONY BLAIR DAN KELUARGA PULA...dan aku?kita? semoga memantapkan dan menguatkan iman kepada ALLAH YANG ESA.
__________________________________________________
** Tony Blair-bekas Perdana Menteri Britain dari 2 Mei 1997-27 Jun 2007
-terkenal dengan isu: pembunuhan Puteri Diana
peperangan di Afghanistan
peperangan di Iraq

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala