pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, June 21, 2011

JOM PERGI SPA,SENANGKAN HATI LUPAKAN SEKETIKA MASALAH

Assalammualaikum semua...

2-3 hari ni dalam keadaan emosi yang tidak seronok,yelah apa taknya bila mana hubungan yang dulu baik kini sedikit "panas".jadinya untuk menyejukkan hati, CITH bawa diri ke SPA hari ni.sekurangnya dapat berehat seketika walaupun bila dah balik rumah,masalah tetap ada.

hari ni CITH buat rawatan rambut.(masuk dalam alat stim ni rasa macam nak pergi angkasa pulak!)sakit kepala nak memikirkan masalah,bila buat macam ni rasa sedap pulak...(hihi..cover line je tu).lepas tu berbaring 2 jam untuk buat facial pulak.ambik! terus tidur dibuatnya.sedar-sedar staf yang buat tu dah kejutkan; "kak,bangun kak.dah siap.saya urut sikit badan akak pulak..." aduh,memang melekakan dibuatnya.

sayangnya lokasi spa ni tak dapat nak CITH share di sini.menurut kata pemiliknya,dia ada sebab peribadi tidak mahu mendedahkan spanya.so CITH terpaksalah menghormatinya.apa yang boleh CITH katakan,servis kat sini memang best,harga berpatutan dan mesra pelanggan.

bukan setakat nak buat rawatan muka,rambut dan badan je,boleh juga tempah baju di sini,nak sewa khidmat baju pengantin dan mak andam pun boleh.semua ada.

ALAHAI...

3 comments:

  1. dah bertahun tak buat rawatan rambut... bila nak potong rambut, suruh hubby tolong potongkan je, bila nak inai rambut, buat sendiri je kat rumah... alangkah bestnya kalu chik na ada masa nak ke salon...

    ReplyDelete
  2. NIEDA: kak,mmg syok org yg buatkan.tetido2 dibuatnya..hihii

    CHIK Na: ala kak,klu diiukutkan mmg tak de masa.saya ni ha dgn ank kecik.tp lari kan diri jugak nak pegi.sesekali kak,kita pun nak ada org layan kita gak kan..hihi

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala