pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, September 17, 2011

JALAN-JALAN CARI MAKAN ADA BUKU

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

ni dia buku panduan nak cari makan sekitar KL,PJ.semalam kakak CITH baru beli.kata dia; "dik,ko bacalah.tengok mana-mana yang dekat nanti kita boleh try". sebuah buku kompilasi tulisan Maria Tunku Sabri yang pernah mengacarakan program Jalan-jalan Cari Makan TV3.buku ini memaparkan lokasi tempat makan beliau sepanjang dalam program tersebut. ia seakan "directory" kepada kita semua yang kadangkala terputus idea tempat makan nak pergi.ada dalam buku ni beberapa tempat yang CITH dah pergi dan ada entri dalam blog ini.

antaranya;Restoran Sakura Kristal,Restoran Salero Negori,Ani Sup Utara,Satay Station, ada termuat dalam buku ini.buku ini dijual pada harga RM5.00 senaskah.

CITH:tengok dalam gambar buku ni memang teruja nak mencuba...tahu-tahu ajelah macam mana Maria makan...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala