pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, September 20, 2011

PUBLIC GOLD SATU LAGI EMAS YANG BOLEH DIBELI

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

dalam entri emas yang lepas,CITH ada bicara pasal beli emas menerusi akaun di Maybank dan juga beli emas fizikal iaitu Kijang Emas.hari ni CITH nak share satu lagi entri pasal beli emas di mana.

salah satunya ialah emas yang dikeluarkan oleh syarikat PUBLIC GOLD yang beroperasi di main officenya di Bukit Jambul,Penang.ia bukan setakat mengeluarkan public gold tapi turut menawarkan perak (silver) sebagai pelaburan.pembelian emas daripada syarrikat ini boleh dibuat melalui ibu pejabatnya atau juga menerusi ejen-ejennya yang berlambak di seluruh negara.lihat di sini: http://www.publicgold.com.mymaklumat untuk apa sahaja-daripada harga emas,jenisnya,ejennya dan sebagainya turut tersenarai di sini.

Ketulenannya terjamin kerana setiap emas yang dikeluarkan mempunyai sijil
yang dikeluarkan oleh pihak Assayer. Malahan pihak Ar-Rahnu AgroBank
juga sedia menerima emas keluaran syraikat ini untuk dipajakkan di
bank mereka. Ini menunjukkan, emas tersebut adalah tulen.apa-apa pun kajian dan pembacaan harus dibuat terlebih dahulu sebelum keputusan untuk membeli dan melabur dibuat.

CITH:sikit-sikit lama jadi bukit...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala