pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, November 22, 2011

HARIMAU MUDA JANGAN DIGANGGU, FOKUS UNTUK OLIMPIK PULA


Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

nampaknya impak kemenangan bola malam tadi masih terasa.mana-mana sahaja masih ada lagi terdengar ulasan daripada pengulas tak bertauliah...hihi...begitu juga dalam FB memang hangat.lebih hangat daripada HOT FM! (foto oleh:GOOGLE.COM)

apa pun satu tepukan dan sorakan yang pastinya bernada gembira atas kemenangan itu.kita berjaya mengekalkan pingat emas yang dimenangi 2 tahun yang lepas dan lebih manis lagi tempatnya di hadapan ratusan ribu penyokong tegar Indonesia!memang manis untuk dikenang dalam lipatan sejarah.

TAPI,ada misi lagi yang masih belum selesai.biarlah kegembiraan dan kebanggaan itu diletakkan di tepi sementara waktu.kenapa?ada lagi yang menunggu untuk esok di Stadium Bukit Jalil iaitu perlawanan kedua menentang Syria dalam kelayakan memburu tempat di sukan Olimpik.kalau kita di tempat mereka,memang penat masih bersisa tetapi inilah yang dinamakan PENGORBANAN DAN TANGGGUNGJAWAB!

sebagai orang luar yang hanya melihat menerusi kaca televisyen sahaja,CITH kira tugas mereka esok sangat penting.semua beban tergalas kepada mereka yang pastinya jutaan rakyat Malaysia mengharapkan persembahan terbaik seperti malam tadi.senang kata,kita semua nak melihat nama Malaysia dapat bermain di Olimpik!

media/artis atau siapa sahaja pihak yang mempunyai niat yang tidak baik,seharusnya janganlah mengganggu mereka ini.persiapan mental dan fizikal akan mudah luluh sekiranya ada anasir yang tidak sihat menghantui mereka.biarlah dunia mereka dengan bola usah dikaitkan dengan berita sensasi yang boleh menghilangkan tumpuan pada misi dan tujuan asal.artis wanita, janganlah masa ni sibuk nak menghimpit mana-mana mereka ini dengan alasan minat dan sebagainya.media jangalah mengsensasikan mereka dengan kerlipan glamour kerana dunia mereka bukan di lensa kamera sebaliknya nun di sana di padang hijau dengan sebijik bola.

kita rakyat Malaysia,sokongan padu itu sangat penting meski pun ada ketikanya mereka tersasar daripada yang kita mahu kan.siapa yang mahu kalahkan...namun kita akur,bola itu bulat....

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala