pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, November 15, 2011

BAHARUI LESEN IKUT TARIKH LAHIR ELAK KES LUPA

Assalammualikum semua pengunjung CITH...

berita hari ini di Berita Harian-Kementerian Pengangkutan akan melaksanakan pembaharuan lesen memandu mengikut tarikh lahir pemegang lesen.ini bermakna,setiap kali sambut tarikh lahir,setiap tu jugalah reminder untuk baharukan lesen.ini akan mula berkuatkuasa mulai Isnin depan.

jadinya lepas ni,bila tiba hari nak tiup lilin tu kena sama ingatlah bahawa hari tersebut juga lesen dah mati! senang kot rasanya macam tu?...emmm...

Perbaharui lesen ikut tarikh lahir mulai Isnin depan
2011/11/15

PUTRAJAYA: Mulai Isnin depan, orang ramai boleh mula memperbaharui lesen memandu mereka mengikut tarikh lahir, kata Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Kong Cho Ha.

Beliau berkata, menerusi inisiatif itu, tarikh tamat tempoh lesen memandu adalah sama dengan tarikh lahir seseorang pemegang lesen.
"Inisiatif itu juga dibuat bagi memudahkan orang ramai mengingati tarikh memperbaharui lesen memandu selain mengurangkan kes pemegang lesen tidak aktif," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.


ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala