pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, November 21, 2011

KEM PERMATA SENI (II) DE PALMA HOTEL AMPANG


Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

moga sihat-sihat belaka semuanya apatah lagi cuti sekolah ni.mungkin ada yang sekarang ni tengah bercuti,berseronok 'makan angin',membeli belah atau apa jua.maklumlah inilah masa yang ditunggu-tunggu untuk merehatkan seketika diri daripada tugas yang tidak pernah bernoktah.

CITH masih tidak boleh untuk berseronok lagi...huhu...sejak Sabtu lepas,Sakinah terlibat dalam PROGRAM PERMATA SEN sehingga 12/12/2011.sehingga Sabtu ini 26/11,PERMATA SENI mengadakan kem tariannya yang kedua bertempat di DE PALMA,Ampang.selepas itu tempatnya belumlah diputuskan lagi.(ibu bapa menunggu untk mendengar taklimat)

program ini adalah kemuncak acara yang disusun untuk tahun ini.program akan berakhir dengan Festival Kanak-kanak pada 12/12/2011 dengan penyertaan beberapa buah negara luar juga.selepas itu barulah,(Insya Allah) CITH dan anak-anak barulah boleh "terbang".

kalau diikutkan rasa,memang dah nak terbang aje sekarang kat tempat pakwe CITH.tapi mengenangkan inilah kemuncak acara yang selama ini dah penat berkorban,maka rasa itu terpaksa dikorbankan.jadilah CITH ini "supir" menghantar Sakinah ke tempat latihan pukul 10 pagi dan menjemputnya semula jam 10 malam.nampaknya jawatan supir ini tidak boleh dilepaskan lagi.huhu...

bak kata,Encik Amran-pengawai yang bertanggungjawab dalam program Permata Seni-"ibu bapa hanya boleh mengeluarkan anak mereka SELEPAS 12/12.sebelum itu sangatlah tidak digalakkan." emmm...jadinya memang kena tunggulah sampai habis program berlangsung barulah boleh ke mana-mana.

penat?memanglah penat budak-budak ni.bayangkan kalau kita di tempat mereka,berapa jam latihan menari.memanglah penat.dalam kereta lagi dah pengsan belum sampai rumah lagi tu...tapi seperti yang dikata,kejayaan tidak datang bergolek....nak tak nak kena berkorban semuanya-tenaga,mental,fizikal dan emosi...(adik yang penat menunggu Ayaknya...)

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala