pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, August 23, 2011

NASI BERYANI GAM JOHOR TAK PERLU PERGI JAUH.GAMNYA ADA DI PUCHONG!

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

hari ni cuaca di luar sangat mendamaikan.sejuk,angin bertiup sepoi-sepoi bahasa...adakah malam tadi malam Lailatur Qadar?wallahualam.DIA juga yang MAHA MENGETAHUINYA.

kali ni CITH nak share satu lagi tempat makan/tempat berbuka yang Ahad lepas baru CITH pergi bersama Kak Cik CITH.LOKASI? di belakang pasaraya Giant Kinrara.alamat tepatnya tidaklah CITH tahu.tapi sangat senang.cari je Giant Kinrara tu,pusing ke bahagian belakangnya,pasti jumpa.bangunan corner lot yang dari jauh dah nampak signboardnyaNASI BERYANI GAM JOHOR.

apa yang best?pastinya deretan menu nasi beryani yang disediakan.kata Kak Cik CITH yang dah selalu datang sini,nasinya sedap ditambah dengan kuah lauk khususnya beryani daging memang sedap!tapi memang CITH tengok,memang ramai yang datang ke sini.nasib baiklah sebelum datang tu,kami dah buat booking dulu.tidaknya...duduk di luarlah nampaknya.tuan kedai memang tak menang tangan nak senduk nasi dan lauk...memang superlah!

untuk hari tu,CITH memesan ini: nasi ambeng...ni nak rasa nasi orang Jawa!nasi beryani daging -Kak Cik
nasi beryani ayam masak merah-Sakinahsate ayam 10 cucuk dan nasi impit -ni dah tentu untuk si kecik CITH.memang favourite dia sate-sate ni.minuman-air cincau,limau suam dan barli suam.(barli suam yang rasa macam kureng...barlinya masih keras dan terlalu manis!)

kata Sakinah,memang sedap.apa taknya nasi yang banyak tu dia boleh habis!kalau biasa dah tentu kena bahagi dua dengan CITH.emmm...sedap atau lapar? tak tahulah...hihi...

oklah,kepada kalian yang rasa macam nak pergi,tengoklah gambar-gambar ni.(dah ada meja yang siap dibooking...kalau lambat datang,lambat dapat pesanan)
(penuh di dalam time berbuka...)(di luar tepi restoran...)(beratur panjang nak bayar sebab semua nak balik dalam masa yang sama...)kos makan tempohari untuk menu sedemikian ialah RM36.70.

CITH:berbaloi rasa dan harga.maklumlah CITH jauh nak ke sana.jadinya sedikit mahal tidak mengapa asalkan SEDAP!

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala