pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, August 24, 2011

APABILA MOOD RAYA SUDAH DIRASAI...MACAM-MACAM RASA ADA

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

rasanya semua di antara kita telah mula merasa bahang nak raya.apa taknya di corong-corong radio saban waktu ada saja lagu raya diputarkan,sana sini bercakap pasal raya.pendek kata memang dalam mood raya dah sekarang ni.

bila mood raya dah sampai di hati maka ada rasa lain pulak yang singgah di hati.rasa apa?rasa MALAS.adohh...rasa malas nak pergi kerjalah,rasa malas nak masaklah,rasa malas nak bangun sahurlah dan seterusnya rasa malas untuk entah apa-apa...yang rajinnya,rasa nak berkemas,rasa nak membeli belah lagi,rasa tak sabar nak berpakain baru dan sebagainya.

bukan apa,rata-rata rakan di FB menulis di status: MALASNYA NAK PERGI KERJA.FIKIR NAK CUTI RAYA JE NI...kakak CITH yang bekerja pun cakap yang sama.rata-rata yang bekerja CITH rasa semua dah rasa nak bercuti hari raya.

orang yang bekerja di rumah ni macam CITH,rasa juga malas tu.malas nak pikir apa lagi menu nak masak sahur untuk Sakinah.tu lah yang rasa nak raya cepat tu! hihi...rasa macam dah habis idea!apa pun,di hujung-hujung Ramadan inilah yang harus diambil kesempatan untuk mengumpul sebanyak mana markah yang ada.

CITH:mood raya belum sampai lagi,sekarang dalam mood menunggu si dia balik hari Jumaat ini.lepas tu barulah ada mood nak raya...

ALAHAI...


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala