pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, August 1, 2011

SAHUR HARI PERTAMA MAKAN SEADANYA UNTUK DUA BERANAK

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

hari pertama kita berpuasa untuk tahun ini.macam mana agaknya sahur pagi tadi?bagi CITH yang hanya berdua sahaja yang berpuasa di rumah ni,makan sekadar seadanya sahaja.ikutkan apa yang nak dimakan oleh Sakinah.

bila ditanya nak makan apa,katanya nak daging kicap.jadinya nasi dan daging kicaplah menu sahur kami pagi tadi.satu lagi,ada acar buah yang CITH beli daripada http://cendanakasih blogspot.com orang kata adalah pembuka selera sikit! memang selera.

sebagai orang lama ni,kita ni boleh tahan lagi.apa yang penting ialah anak-anak.depa ni baru nak belajar puasa,jadinya keutamaan sudah tentu kepada dia.ikut sajalah apa yang mereka nak makan.ni pun satu sokongan juga untuk mereka berpuasa.

CITH:tahun ini bersahur dan berbuka berdua di sini,manakala pakwe CITH sorang di sana.semoga Ramadan ini memberi kebaikan kepada semua pihak.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala