pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, August 15, 2011

MACAM DULU-DULU BERBUKA ALA KENDURI DI ASAM PEDAS SETIAWANGSA

Assalammulaikum semua pengunjung CITH...

cerita pasal berbuka puasa Sabtu lepas,CITH berbuka di Asam Pedas Setiawangsa.apa menarik di sini?konsep makan yang sedikit ada kelainan daripada bufet-bufet Ramadan yang lain.yelah biasanya kalau bufet tu kan kena beratur panjang,tapi yang ni tak perlu nak beratur panjang.

kita call buat tempahan je,lepas tu dah siap hidangan atas meja di bawah tudung saji.jadinya kalau datang lewat pun tak risau,makanan kita memang dah terhidang!harga? memang berpatutan.satu hidangan yang berharga RM46 untuk 2-4 orang tetapi tidak termasuk dengan nasi dan minuman.maknanya untuk nasi dan air kira harga lain lah.CITH makan hari tu untuk 3 orang RM 62.70.
ada 3 menu yang sering bertukar setiap hari.hari yang CITH pergi tu dapat set menu no 3.menunya: asam pedas (ikan tenggiri),sambal udang petai,sayur campur,cencaru sambal,telur dadar,ikan masin,sambal belacan dan ulam dan cak leng kong(agar-agar).menariknya setiap satu tu ada nama setiap tempat di kampung CITH-Melaka.tengok niCITH:rasa sangat berpuas hati makan di sini.sedikit sebanyak memang terasa macam makan kenduri di rumah orang.apatah lagi asam pedas tu...ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala