pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, August 2, 2011

PASAR RAMADAN PUKUL 3 PETANG DAN TEPUNG PELITA

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

hah,hari ni seperti yang dirancang CITH orang yang terawal ke PARAM.pukul 3 CITH dah ada di PARAM.nilah semata-mata nak belikan Sakinah tepung pelita.keadaan memang jauh berbeza dengan pukul 6 semalam.

waktu pukul 3 ni,CITH boleh berjalan dengan vogue gitu...hihi...di tengah-tengah deretan gerai jualan.siap boleh tengok dekat lagi bukan macam semalam terpaksa berjengkit nak mengintai apa yang orang tu jual.masa nilah dapat melihat banner masing-masing dengan promosi jualan gerai mereka.kalau sekejap lagi dalam pukul 5 ke atas,emmm...alamatnya mintak maaflah...kepala orang sajalah yang nampak!

CITH:dah dapat tunaikan permintaan Sakinah.bukan apa,sebagai satu motivasi dan semangat untuk dia berpuasa.kita layan jelah...tapi memang dasyat orang yang jual tepung pelita ni! very demanding!

ALAHAI...

2 comments:

  1. aka cian sakinah..tulah, suruh baba beli rumah sebelah untie ni, baba ko takmo la plak... kalau tidak hari2 leh makan tepung pelita, sbb sepanjang bulan pose ni, hari2 untie wat kuih tu... nak hanto kat ko, jauh sangat ler sakinah oiiiii..untie kirim gambo jer lah..hehehe

    ReplyDelete
  2. favourite sakinah ke ni?
    akak pun suka gak :)

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala