pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Friday, April 30, 2010

PASUKU SUMBING


ari ni pakweku tk keje, kerana esok kan dah public holiday. so pagi ni, dia pun berkemas lah rumah sambil hakimi aku pun sibuk sama nak berkemas. pakweku ini kalau datang time mengemas tu... jaga-jaga... kenapa? sebabnyer dia akan vakum apa shj yg kt lantai dan akan buang apa saja kertas2 yang dianggap menyemakkan.

aku pulak... ada banyak yang aku sayang.. ni salah satunyer. pasu @ labu sayung aku yg lama dulu aku beli kat Kuala Kangsar. punyelah lama simpan tp dh jatuh tergolek disebabkan kreatifnyer anak lelakiku ini. digolek2nyer dn sumbinglah atasnyer, tapi aku masih menyimpannyer lagi. ye lah, tak tahu lagi bila nak beli yang ori dari sana tu...

pakweku ini... alahai.. bila dia nampak je pasu ni, terus dia ckp: " dik, ni buanglah... takkan nak masuk muzium kot?..." aku jawab lak:; " kalau boleh memang nak, yelah dulu belajar sejarah, ni kira artifak bersejarah lah.." tak mahu kalah tu. pakwe aku jawab apa? " tak yah la, buang jer lah.. dah teruk beno nmpk..hehe..."

malas nak berjawab-jawab, sebab pakwe ni tengah ada mood nak menolong aku mengemas aku pun ikutkanlah jugak. kalau diikutkan nk juga simpan...hehehe tapi yelah kata orang dah tak cukup sifat. bimbang pulak kalau- kalau bahaya pada bb.

akhirnyer, aku pun ambiklah plastik beg, apa lagi.. selamat jalanlah ...jawabnyer- masuk tong sampah... alahai...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala