pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Friday, July 8, 2011

KEJAYAAN ITU MENGUBAT SAKITKU,AL HAMDULILLAH.

Assalammualaikum dan salam Jumaat yang berkat untuk kalian pengunjung CITH.

pagi ni,al hamdulillah.berkat hari Jumaat juga agaknya dan selebihnya sebab kejayaan Sakinah juga,CITH rasa sedikit sihat dan beransur pulih daripada selesama.

pagi tadi ke sekolah agama untuk sain buku rekod Sakinah.Al hamdulillah,ia dapat mengubat sakit CITH dan sedikit kekecewaan dalam peperiksaan di sekolah kebangsaan hari tu.

sebagai mama,apa lagi yang boleh menggembirakan hati?selain anak tadi menjadi anak yang soleh dan solehah,berjaya di dunia dan berjaya di akhirat.memang itu sahaja doa yang dipohon 5 kali sehari semalam.kata pakwe CITH,kita memikul amanah ini dan kita tunaikan tanggungjawab kita sehabis baik supaya tak ditanya di kemudian hari.selebihnya,tidak perlu diharap balasan daripada anak-anak kerana itu pula menjadi tanggungjawab mereka.sekiranya rezeki kita baik,maka akan adalah anak-anak yang mengingati kita dan seterusnya melaksanakan tanggungjawabnnya.jika sebaliknya pula berlaku,maka anggap sahaja itu bukan rezeki kita.kita jangan terlalu nak mengharap balasan terhadap apa yang kita dah buat.kita buat sebab tanggungjawab kita.membalasnya itu bukan kuasa kita....

CITH:itu benar,kalau mengharap bila tak dapat pasti hati kecewakan...

ALAHAI...

2 comments:

  1. Dalam maksudnya.

    Memang benar FM tu dah hantar. Mungkin cara biasa , hanya berstem. Takut hilang pula di tengah jalan. Materialnya dari plastik. Tak berat sgt. Sebab tu pakai pos biasa.

    Maaf dari akak.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala