pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, July 4, 2011

KOS LEPAS YANG TERPAKSA DIBUAT,MENYESAL?


Assalammualaikum semua...

malam tadi CITH sekeluarga selamat sampai di rumah.nampaknya raya nanti baru balik ke kampung semula.insya Allah.segalanya bergantung kepada jadual kerja dan cuti pakwe CITH.

semalam CITH terpaksa membuat satu (FOTO:kenangan bersama kawan-kawan di PS) keputusan untuk Sakinah.bukanlah keputusan besar tapi bagi CITH penting juga untuk ruang lingkup dia sebagai pelajar.CITH terpaksa memberhentikan Sakinah dalam penyertaannya dengan Permata Seni Tari.

bukan tidak rasa menyesal,ada jugak rasanya sedikit TETAPI satu kos lepas terpaksa CITH buat demi untuk dia.melihatkan jadual hariannya CITH rasa ini adalah keputusan yang wajar.apa taknya,semakin hari bekalan kerja sekolah semakin banyak,kepenatan juga semakin meningkat dek kerana aktiviti yang banyak di sekolah.jadinya salah satu terpaksa dikorbankan.

memang minatnya untuk menari tetapi penyertaan dalam kelab tari sekolah dan Swatari Pak Ngah,CITH rasakan sudah cukup untuk memberi ilmu dan latihan tarian kepadanya.biarlah tak glamour atau tidak ternama namanya tetapi bagi CITH,CITH yang tahu kemampuan dan kebolehannya.biarlah di pihak sana mengatakan Sakinah akan rugi kalau tidak menyertai PS,tapi yang lebih tahu adalah CITH sendiri.

melihatkan keputusannya dalam exam pertengahan tahun baru-baru ini,CITH sedikit cemas.walaupun resultnya no 11 daripada 34 dan no 33 daripada 366 keseluruhan,namun sesuatu harus dibuat.maka ini adalah salah satu yang CITH buat untuk dia.

ALAHAI...

2 comments:

  1. sakinah ok ke ti? itulah kita ni sbgai parents kan..kena buat kputusan yg terbaik utk anak2 n fmily..

    ReplyDelete
  2. za:klu ikutkan dia,dia nak aje.bukan kira pun.janji jumpa kekngkawan.mmg time training tak ingat penat bila balik,emmm semua penat tu datang.so abihlah kojo lain tak leh buek.tu yg aku fening tu!

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala