pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, July 13, 2011

TAK KENA DUIT DENGAN WHATS APP MESSENGER PADA TELEFON TERPILIH

Assalammualaikum pengunjung yang datang ke CITH.

kalau ramai rakan blogger yang rajin untuk explore hal-hal blog ni,CITH pulak sibuk dengan nak upradekan penggunaan telefon bimbit.

maklumlah bila dah guna telefon yang sedikit canggih ...(dulu pakai yang standard je...hihi)adalah rugi rasanya kalau tidak dimanfaatkan finction yang sedia ada.yelah banyak function yang ada selain nak buat call,terima call lepas tu ambik gambar.ni macam CITH dulu-dululah.bila yang canggih sikit ni,rupanya banyak boleh digodehkan! hihii...

berjauhan dengan dengan si dia,menjadikan CITH mencuba pelbagai cara untuk berhubung.selain skype,sms, ni ada satu lagi aplikasi yang boleh digunakan.

WhasApp Messenger yang disediakan untuk Android,Blackberry,iPhone dan Nokia dengan menggunakan 3G atau Wifi membolehkan kita ber'message' dengan free!kita boleh menerima,menghantar gambar,video dengan pantas tanpa sekatan.messagelah banyak mana pun tanpa ada apa-apa bayaran!FREE! tak kena tolak prepaid kita...ni yang best tu.

lepas tu untuk anak-anak pulak,banyak animasi yang boleh dihantar.Sakinah kejap-kejap hantar message animasi ni kat baba dia...TAPI dengan syarat,kedua belah pihak mesti download aplikasi ini dulu dan ada line internet barulah boleh berkomunikasi.kalau tidak samalah macam sms biasa tu saja.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala