pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, July 23, 2011

KLCC DAN ORANG ARAB...AKU PEMERHATI PBB..

Assalammualaikum untuk semua pengunjung CITH.

CITH baru je sampai rumah ni dari berjalan di KlCC.bukan apa,kesian dengan si kecik ni ha.tadi nak dia ikut kak long naik bas,tak dapat.balik rumah,dah settle semua kerja kat rumah ni CITH pun bawak si kecik ni naik train ke KLCC.

bukan apa nak cari pun.saja nak sukakan dia naik train ni.yelah selalu dalam kereta je,sesekali ubah angin.dalam train tak mahu duduk nak berdiri.kalau tidak kata dia; "tak ampa la..."

3 jam CITH berlegar dalam KLCC tu.memang daripada awal tak plan nak cari apa jadi kesudahannya memang jalan cuci mata sajalah.last-last pergi makan bubur ayam di McDonald.lepas tu jalan pusing-pusing lagi menengokkan gaya orang bershopping.penuh kiri kanan tangan dengan paper beg pelbagai nama.rata-rata yang CITH perhati tadi kebanyakkan yang gila bershopping di sini ialah mak dan pak Arab!fuh,memang dasat mereka ni.anak beranak membawa paper beg dari butik berjenama!nampak betul hari ini hari kepunyaan mereka menghabiskan wang mereka ke tempat kita.apatah lagi di tempat mereka sana sedang panas berdentang!

CITH? memang tak beli apa.sebabnya memang tak ada plan nak beli apa-apa.hanya mampu melihat dan selebihnya bercakap dalam hati; "mak oi...orang Arab ni memang soping tak ingat.tapi pelik kenapa pulak orang kita kalau ke Dubailah misalnya akan bersoping bagai lupa diri sedangkan harga barang kita di sini jauh lebih murah??...emmm tak faham-tak faham...agaknya bukan harga menjadi ukuran tetapi JAUH MANA BARANG ITU DIBELI...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala