pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, July 19, 2011

GODAAN DURIAN KAMPUNG DAH LURUH


Assalammualaikum pengunjung CITH semua.

suka makan doyan@durian?...aduh kalau tanya CITH memang bukan tahap suka lagi tapi dah tahap hantu pun ye! hihi...dulu lagi teruk hantu ni bertapak kat diri CITH.lately ni je macam dah kureng...(ceh...)tapi kalau ada REGUnya menjadi balik hantu tu....hihi...(ni "hantu" bawah umur...)

tu lah semalam pakwe CITH beritahu adiknya kata di kampung durian dah banyak luruh.aduh..godaan ni.yelah kat KL ni memang boleh dapat.bukan setakat durian.apa nak?manggis?rambutan?langsat semua dah ada kat KL ni.bawak je duit.pendek kata tak yah sibuk-sibuk nak tanam,tanam saja di kebun kat KL ni.

tapi macam mana pun di KL ni,nak juga rasa yang piornya dari kampung tu.apatah lagi kalau durian yang dipungut di bawah pokok.tu lagi fresh.satu lagi yang best bila kita yang pungut sendiri...tu yang special.kat KL memang tak rasalah pengalaman macam tu.

nilah bila fikir nak balik kampung atau tidak,serba salah dibuatnya.yelah,mentang-mentang ada durian nak pulak balik walaupun pakwe CITH tak ada.kalau biasa tu tak pulak balik...hish...macam-macam kena fikir ni.

CITH:tak pelah,beli saja di sini.tak mahulah pasal doyan,jadi isu yang disebut di kemudian hari...emmm....

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala