pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Tuesday, July 5, 2011

MEGA SALE KEMBALI,SENDIRI KENA JAGA POKET

Assalammualaikum semua...

tadi masa CITH menemani pakwe CITH ke KLCC,aduhai...rata-rata butik di dalamnya membuat jualan mega sale!daripada butik yang terkenal namanya hinggalah ke Parkson dan Isetan,semuanya menawarkan jualan mega.

apa sebenarnya jualan mega? potongan harga yang menggila? daripada 50-80%?itukah jualan mega?entahlah,sekali fikir takkanlah mereka ni senang-senang je nak buat jualan murah macam ni kalau dah awal-awal lagi margin keuntungan telah diambil kira.mana bisnes kat dunia ni nak rugikan? maknanya walaupun potongan sebegitu tinggi yang kita rasakan kononnya berbaloi itu, sebenarnya masih boleh murah lagi.kepada peniaga,memang mereka dah untung awal-awal lagi.potongan itu sebagai mengggaburi mata kita sebagai pelanggan.

jadi sebagai pelanggan apa peranan kita?berbelanja berhemah dan mengikut poket masing-masing.rasa-rasanya ada di kalangan kalian di luar sana yang sedang tersenyum sampai ke telinga,jeng..jeng..apa taknya,ada yang menerima durian runtuh 2-4 bulan bonus!tu dah kira cukup baik untuk persiapan ramadan dan hari raya bakal tiba.

biarlah mega itu teruskan meganya,dan sebagai empunya wang,kitalah yang harus menjaga poket sendiri.al maklumlah,tak mahu nanti raya memang sakan tapi lepas raya,rasa terbeban dan tertekan.

CITH? tunggu duit kutu hujung bulan ni untuk persiapan raya anak-anak.

ALAHAI...

3 comments:

  1. LAwa header baru.

    Akak tak seram sejuk takut barangnya tak sampai ni!! hilang ke apa?

    ReplyDelete
  2. Silap spelling pulak..harap Chempaka faham.Nak tulis dah jadi tak.

    ReplyDelete
  3. kak,makasih...tu je yg bru smpt touch up.

    tak tahulah kak.mmg smpai ari ni lom dpt2 lagi.sya doa hrp adalh.dgn penuh mghrap ni.

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala