pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, September 20, 2010

BERTEMU KEMBALI- nak sembang!


salam ketemu kembali kepada rakan blogger semua dan juga yang sudi mengikuti blog ini.tak terlambat lagi nak ucap 'salam lebaran' dan maaf zahir batin.

Ya Allah,baru hari ini jejariku dapat menaip kembali pada papan keybord laptopku ini.sibuknya sampai memang tak berkesempatan untuk membuka dan membaca apa sahaja berita terbaru di ruang FB mahupun blog!

sibuk dengan beraya tu dah tentu-acara masak,berjalan.bila balik KL pulak-sibuk dengan urusan kakakku yang baru kematian suami hari tu nak bersalin pulak.maka kerja melawat hospital bersalin di Hospital Besar Kuala Lumpur menjadi rutin pulak.

selain tu,aku menjadi 'pengurus kem sementara' untuk anak-anaknya yang akan menjalani peperiksaan UPSR esok. aku dan suami melakukan gerak gempur untuk kelas menjawab soalan.

setiap hari untuk seminggu yang lepas adalah 'azab' untuk anak saudaraku yang tidak ada apa-apa persiapan langsung untuk periksa.apa lagi...siaplah kena dengan kami berdua! alahai... pasal sayanglah kena buat macam tu.tapi budak-budak ni ingat kena marah tu sebab kita benci...

hari Sabtu lepas-maknya selamat melahirkan anak perempuan melalui pembedahan setelah setelah 6 hari ditahan di wad. malam tadi,berakhirlah tugas kami untuk mengajar anak-anaknya. diaorang pun dah balik rumah mereka sendiri.maknya pun akan balik petang ni.jadinya barulah hari ni aku mendapat kemabali "ruang dan masaku" kembali.

KEMBALI DENGAN CERITA yang banyak nak diceritakan....hihihi...jumpa nanti


ALAHAI...

3 comments:

  1. Wah..dapat anak sedara baru ko yer..tahniah utk ko dan akak ko. Semoga tabah mengharungi hari2 mendatang..

    eh..bila nk wat gather2 ni. Si Lan dan lain2 tu dh tanya..aku tak buat la open house tahun ni.Si Jebat aku dh kerja, takde sapa nk tolong siapkan. Si Ryan dh tambah nakal. Asyik nak berkendong jer. Rimas aku.

    Tapi kalo korang nk datang umah aku, bgtau la awal, aku masak. Setakat 10-15 orang tu, no problem punyer..Tapi kalo main terjah, alamatnyer sekut kering jer la..idak pun coklat.. aku skang ni sibuk amik tempahan lepas raya. Orang buat open house, so ada la yg menempah muffin, cheese tart, roti jala dll. Ada ler rezeki sikit...

    ReplyDelete
  2. fuyoo noorma tak abis lagi tempahannya, rasanya tuan rumah kena set tarikh..baru kita setuju atau tidak..ahad ni aku dah ada open house

    ReplyDelete
  3. mah: wah dasat ko.dlm duk kendoong c Ryan tu sempat gak buat tempahan lagi.aku tabik spring kat ko.asal raya ari tu tak caling2? ko set la tarikh.we all dtg. c Lan tu mmg menanya je. aku ckp "ko lah buat dulu Lan...terus senyap.hihi...

    na:ahad ni aku pree lagi.sabtu je ada undangan.aku nk buat jugak makan2 ni...tp ingat tgu bila abis raya lah.bia aku buat luar bulan syawal.skrg ni ujung wek aje dah ada org booking.

    ReplyDelete

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala