pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Monday, September 27, 2010

RUMAH TERBUKA- alahai...jalan jem!!!


Sabtu dan Ahad memenuhi jemputan sahabat dan rakan taulan untuk rumah terbuka. masa nak pergi ,wah memang rasa syok lah sebab dapat jumpa sedara,kawan lama.TAPI yang tak syoknya alahai...jalan raya punyalah teruk jem! sama ada ke utara, selatan pun sesak jugak.

jarak perjalanan yang dekat biasa hanya 45 minit boleh sampai, tetapi terpaksa menempuh 1 jam lebih.ini semua gara-gara rumah terbuka minggu ni yang menyebabkan kesesakkan jalan raya yang teramat sangat!

kesesakkan bertambah lagi apabila sebelah petang hujan...ni keadaan biasalah dalam KL-hujan = jalan jem.

masa ni lah terfikir, kalaulah setakat makan yang ringan-ringan je...alahai memang tak berbaloi lah nak pergi dengan keadaan jalan raya macam ni.pendek kata tak "menghabihkan bogheh"...(tak baik kan...)

entah kenapa,memang mingggu ni rata-rata buat rumah terbuka. yelah hujung minggu je lah pun yang dapat buat kan...

apa-apa pun, yang pasti ada manisnya jugak.bila ada open haouse nilah yang dapat berjumpa kembali kawan lama.aku dapat berjumpa kawan lama yang dah dah 21 tahun tak jumpa.jumpa jugak kawan yang dah ada anak 7...cerita yang macam-macam. memang mengembalikan semula nostalgia lama!




ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala