pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, September 24, 2011

HATI KU ISTERI -Perwira (Saloma)

Assalammualaikum pengunjung CITH semua.

tiba-tiba CITH teringatkan lagu ini dan sedikit sebanyak ia senonim dengan situasi CITH sekarang.dek kerana itu,CITH sharekan di sini.kenapa? pagi esok pakwe CITH yang memang sedia tidak ada di sini,bakal berlepas ke bumi yang 'aman' di atas kertasnya tetapi di dalamnya? Allah jua maha mengetahuinya.

Iraq-Baghdad.itulah lokasi bertugas pakwe CITH untuk 2 minggu ini.apa lagi yang diharap dan didoakan oleh seorang isteri?tidak lain dan tidak bukan ialah doa agar keselamatannya bersama rakan setugas dilindungi daripada segala musibah yang tidak disangka.yelah,kalau ke tempat lain tu hati tidaklah terlalu memikirkannya tetapi bila di sinilah lokasinya,hati turut berbisik yang bukan-bukan...Allahhuakbar!

CITH:moga perjalanan dan tugas dia di sana dipermudahkan dan segalanya kuserahkan kepadaMU Ya Allah.



ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala