pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Wednesday, September 14, 2011

EMAS SATU MINAT DAN HOBI BARU

(buku pelaburan emas di Maybank)
Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

dah 2 minggu CITH menyibukkan diri dengan membuat kajian mengenai emas sebagai pelaburan.yelah siapa tak suka emas?semua sukakan...CITH lebih lagi suka.sejak kebelakangan ni membaca di ruang internet tentang pelaburan,CITH terjumpa satu site berkenaan pelaburan emas http://jutawanemas.com milik saudara Syukur Hashim.

banyak artikel mengenai pelaburan emas di situ.selain tu ada lagi yang bagus untuk dibaca seperti saudara Azizi Ali di www.millionairesplanet.com rata-rata membicangkan emas sebagai satu mekanisme baru dalam pelaburan selain menyimpan di ASB,LUTH atau unit trust.emas ni memang dah lama dijadikan sebagai pelaburan bagi orang yang celik mengenainya tapi bagi CITH baru ni rasa terbuka mata dan minda.dulu asyik ingat emas di kedai Pak Habib je...hihi.sekarang azam baru untuk membeli emas untuk pelaburan.

balik raya baru ni,sekali lagi CITH dibawa berbincnag mengenai pelaburan emas ini oleh sepupu CITH.rupanya dia memang dah lama membuat pelaburan dalam emas ni!pulangannya memang berganda daripada ASB.nanti akan CITH buatkan entri mengenainya.

balik raya ini,CITH menyambung kembali kajian CITH dan akhirnya keputusan dicapai-melabur@menyimpan dalam emas.boleh dibuat dengan belian emas fizikal mahupun melalui akaun bank.AKHIRNYA...inilah dia...inilah 3 transaksi bank yang CITH buat melalui pelaburan emas melalui buku.maka bermulalah minat dan hobi CITH untuk hari-hari menjadi penganalisa emas tak bertauliah! haha...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala