pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, September 24, 2011

LATIHAN INTENSIF KUDA KEPANG SWATARI



Assalammualaikum semua pengunjung CITH...selamat berhujung minggu.ada lagi open house ke? rasanya minggu ni jelah pun yang last kalau nak buat open house ni.Syawal dah sampai ke penghujungnya.rata-rata bermula majlis walimatul urus pulak dah.

di kampung CITH je ada 2 undangan majlis kahwin.mertua dah tanya nak balik atau tidak.tapi awal-awal lagi jemputan dah ditolak dek kerana Sakinah sibuk dengan latihan intensif tarian kuda kepang di Swatari Pak Ngah.

latihan bersempena majlis penyampaian sijil pada Sabtu 1/10 minggu depan.untuk kelas lanjutan tahun ini,Sakinah bersama rakan sekumpulannya terlibat dengan tarian kuda kepang di bawah selian cikgu Razif- juara Mari Menari dulu tu.jadinya lagi nak dekat tarikh tu, bermakna latihan pun semakin galaklah jadinya.selang sehari,latihan diadakan tiap malam bermula pukul 8.30 sehingga pukul 11 malam.

untuk minggu depan,latihan setiap malam bermula hari Selasa sehingga Khamis.sebagai pengurus? hihi...dah tentulah CITH ni pun sibuk sama.yelah menjadi drivernyalah,tukang ingatkan hari latihan dialah...bla...bla semuanya dalam kepala dan tindakan kita!

macam biasa juga,adiknya menjadi 'teman setia andalah' yang mengikut mana sahaja kak longnya.kalau mula-mula sampai tu,seronok dengar muzik.tapi bila dah sejam berlalu maka bermulalah episod kebosanan bersinggah.ni lah yang kena umpan macam-macam supaya duduk diam...ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala