pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Wednesday, December 8, 2010

SPA D'HILL SETIAWANGSA...jom relax

salam tengahari untuk semua.bercakap mengenai rehat@relax ni, memang seronok kalau hari-hari dapat rehat dari melakukan kerja ye tak? ada orang selalu tanya: KERJA KE? apa nak jawab?bagi aku soalan ini ada 2 maksud pertanyaan.satu bertanya sama ada kita ni kerja makan gaji atau pun satu lagi bermaksud 'awak ni tak kerja ke? atau dalam bahasa mudahnya suri rumah sahaja?....

ni pun satu soalan yang provokasi.untuk aku menjawab soalan ni selalu aku jawab macam ni: KERJA.yelah,walaupun ofis kita ni kat rumah...tapi kita ni pun kerja juga! masuk kerja jam 6.30 pagi dan tutup ofis pukul 12 tengah malam atau pun kadang-kadang kena "overtime"...bermakna lambatlah nak tidur...ni kan semua kerja.tapi ada pulak yang kata duduk rumah tak kerja! HELLLO....takkan duduk rumah tu 'mengangkang' jer...(maksudnya goyang kaki saja atau pun boleh oder saja dengan bibik yang ada kat dalam rumah tu...)

orang yang duduk rumah ni pun kena kerja juga...dan seharusnya juga orang seperti kita ni pun kena rehat juga untuk memastikan kesihatan lebih optimum dan mampu memberi servis yang baik untuk semua yang ada dalam rumah tu..

jadinya semalam hari cuti aku untuk berehat di SPA D'HILL Setiawangsa.aku bawa Sakinah sekali.dia pun nak merasa juga mandi rempah tetapi menggunakan rempah perasa koko yang sesuai dengan kanak-kanak.Hakimi, pakweku pula yang takeover jaga.

rawatan yang aku buat semalam-mandi rempah,lulur dan berurut.alahai...sedapnya rasa badan.yelah penat berjalan cuti sekolah ni,dapat sesekali orang belai-belai badan ni...memang merehatkan seketika...kurang sikit stres tu..hihii...

syor aku kepada kalian di luar sana-sesekali kita ni pun kena "ambil cuti" untuk diri sendiri juga tau! yelah, kalau kita cukup rehat dan sihat,siapa juga yang senang? dah tentu seisi rumah yang senang
ALAHAI...

4 comments:

  1. anak kecik2 tak boleh bawak huhuhu..

    ReplyDelete
  2. bee, jgn jd alasan cam tu...mintak time off dalam 1-2 jam kat hubby.utk diri kita pulak nk rehat2.dia jugak yg dpt hasilnya nnti.tp sblm klr tu makesure siap semua kat rmah...so dia tak de reason nak complen2...hihii.
    klu nk,meh lah dtg sni.akak blh bwkkan.harga dan time dia buat mmg berbaloi.

    ReplyDelete
  3. di setiawangsa kl.kalu berminat,msg kat sni blh diaturkan.spa ni buatnya di ruang atas rumah yg sedia dikhaskan utk spai .buat apptmnt dulu lagi bagus.

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala