pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Friday, December 31, 2010

DINOS ALIVE DI PUSAT SAINS!

semalam pakwe cuti.yelah dah hujung-hujung tahun ni mana-mana cuti yang masih berbaki baiklah ambikkan,bukan boleh simpan banyak pun.jadinya petang semalam kami ke Pusat Sains Negara melihat pameran DINOS ALIVE!

area tempat ni baru 1st time masuk jadinya adalah syikit blurrnya...kenalah bertol-tol kena bayar! tak pelah janji sampai juga ke lokasi yang dihajati.

fuh,memang rasanya bertuah sangatlah kita tak hidup zaman dinasour dulu.apa taknya Ya Allah besar-besar depa ni semua!kalau setakat kita ni,alah memang jadi ulam diorang lah gamaknya.hihii...selamat..

pameran yang berlangsung dari 1/12 yang lepas akan berakhir pada 31/5/11.memang rasanya tak rugi bawak anak-anak ke sini.semalam pun memang ramai yang datang bersama famili.ingatnya pakwe aku je yang tak kerja rupanya...ramai!parking penuhlah.dari atas bukit bawaklah sampai ke tepi jalan.penuh.

apa menarik? kalau dah kata pergi pameran dinasour dah tentu tengok dinasour kan,takkan tengok burung pulak!memang teruja di sini.
dengarlah rengusan,bunyi tapak kaki dinos berjalan...rasa macam real!

selain tengok dinasour,ada lain lagi yang ada di sini.banyak info sains yang kedapatan dan juga eksperimen/permainan yang boleh dicuba oleh pengunjung.sampaikan kecik aku pun sibuk juga nak buat macam mana yang kakak dia buat!(tertonggeng nak buat)(antara eksperimen sains yang dibuat oleh staff PS,yang boleh disertai oleh pengunjung))*memang berfaedah ke sini.tapi pastikan datang tu memang ke sini sahaja matlamatnya. sebab?terlalu banyak perkara yang kita nak baca,nak try dan nak tengok! takut tak cukup masa.

INFO:
-PUSAT SAINS NEGARA
BUKIT KIARA KL.
-tiket masuk: RM10 untuk dewasa
RM5 untuk kanak-kanak.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala