pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, December 14, 2010

MEMORIAL TUN RAZAK

lokasi pertama kami di Tasik Perdana ialah lawatan ke memorial Tun Razak.sebuah kediaman yang pernah didiami oleh mantan PM kita yang juga merupakan ayahanda kepada PM sekarang.

memaparkan pandangan dari sudut profil diri dan keluarga,kerjaya,sumbangan dan segala anugerah dan hadiah yang diperolehi oleh beliau semasa bertugas.sayangnya semua bahan ini tidak dapat dirakamkan maklumlah syarat yang perlu dipatuhi.

anda perlu sendiri ke sini untuk mengenal dan melihat apa yang pernah dibuat oleh tokah ini untuk kemajuan kita rakyat Malaysia.sesekali membaca dan menilai bahan sejarah akan membuatkan kita sedar diri.

selain itu trurut memaparkan kegiatan oleh Toh Puan Rahah selaku isteri orang penting yang menjalankan tugas dan peranannya.semua ini akan terungkap dalam memorial yang mencakupi satu kawasan yang sangat luas.
INFO:
-masuk percuma
-tutup hari Isnin

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala