pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, December 6, 2010

SALAM MAAL HIJRAH 1432

alhamdulillah, sekali lagi kita dapat membacakan doa penutup tahun 1431 hijrah dan doa tahun baru 1432 hijrah.

nampak betul kurangnya hebahan atau promosi berkaitan tahun baru Islam ini berbanding jualan YES (year end sale) di media massa kita.kalau dilihat di pusat-pusat beli belah pun, sekarang sibuk dengan promosi perayaan krismas dan tahun baru 2011.

"Ya Allah, moga tahun 1432 Hijrah ini akan membawa lebih amal kebaikan untuk kita sekalian umat Islam seantero dunia, dijauhkan segala bencana,malapetaka sama ada yang dilakukan oleh tangan ini sendiri mahu pun angkara musuh yang tak pernah kenal erti kalah.moga kita umat Islam akan lebih kuat dan sentiasa teguh berpegang kepada Al Quran dan As Sunnah.AMIN..."

SALAM MAAL HIJRAH untuk semua.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala