pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, January 1, 2011

TUTUP DIARI LAMA,TULIS DIARI BARU

tirai 2010 telah dilabuhkan,bermakna tutup sudah diari 2010 dan bermulalah page pertama diari 2011.aduh begitu cepat masa berlalu kan...atas kertas tulis 12 bulan tapi bila kita harunginya rasa cepat sangat.makin cepat berubah tahun,makin cepat rasanya kita dengan DIA.(banyak lagi yang tak buat ...)

azam? ni pun masalah juga,rasanya yang lepas-lepas tu pun tak cukup habis lagi kan!tapi aku berazam untuk meneruskan apa-apa yang terkurang pada yang lepas.antaranya:
1.azam aku untuk menyusukan Hakimi sehingga 2 tahun-kini aku masih
meneruskannya,Hakimi dah 1 tahun 7 bulan.

2.azam untuk 'ringan-ringankan' badan nak bangun solat tengah malam...ni kadang-
kadang boleh bangun,kadang-kadang...emmm...hampeh!

3.perfect mother untuk Sakinah dan Hakimi-untuk Sakinah-azam aku nak 'slowkan'
sikit temperature marah aku..aduh..ni tak tahulah boleh ke tidak! selalu
kantoi...tolongggggggggg.

apa lagi? sudah semestinya ingin jadi yang lebih baik dari segenap aspek sebagai hambaNYa,anak,isteri,mama,menantu dan insan biasa.

KALIAN BAGAIMANA? SELAMAT TAHUN BARU 2011.MOGA TERCAPAI APA YANG TERENCANA.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala