pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, January 17, 2011

BIRTHDAY UNTUK ORANG BULAN SATU

Assalammualaikum semua...

cerita pasal birthday,bulan Januari ni saja sebenarnya ada 5 orang yang sambut.bermula dengan aku dulu 6hb,Sakinah(13hb),Pak Usu Sakinah(iparku-14hb),Kak Ngahku(16hb)dan Pakcik Sakinah(iparku-18hb) jadinya nak jimatkan,buat sekali majlis untuk meraikan 3 orang yang ada di KL ni.

jadinya Sabtu malam lepas,satu majlis makan-makan birthday dibuat di rumah Kak Ngahku di Bangi.semua adik beradik perempuan yang ada kat Kl ni berkumpul kat sini.menu malam tu nasi lemak dengan bbq-lamb chop,ayam tandori,ikan siakap dan pari bakar.mulanya majlis nak buat kat luar rumah tapi memandangkan hujan malam tu,bakar aje buat kat luar tapi makan dalam rumah.
kek birthday mendapat tajaan daripada Kak Lang dan Kak Cikku. untung diaorang ni sebab beli satu kek je tapi kena share untuk 3 orang!majlis ni lebih untuk Sakinah lah.budakkan-dialah yang seronok!aku dan Kak Ngahku menumpang aje...hihi..
(aku lah- orang pertama dalam bulan satu)(Sakinah-orang ke2)(Kak Ngahku-54tahun-first time baru merasa tiup lilin!!!)(layan ajelah foto-foto keluarga ni)
bila dah selesai makan dengan pekena nasi lemak,ala mata pulak beratlah kan...nak drive balik ke KL...emmm...ngantuk...jadinya check inlah di sini.jadinya semua yang ada malam tu bermalam saja kat rumah Kak Ngahku.

tengahari semalam,bila dah makan tengahari barulah masing-masing pulang ke rumah masing-masing.untuk tuan rumah,terima kasih ye...bajet hotel anda memang super! tak ada air-cond,tak ada swimming pool tapi best ada breakfast,ada lunch dan siap tapau lagi...hihii..untuk yang lain-terima kasih daun keladi semuanya!

ALAHAI...

2 comments:

  1. best nyer adik beradik rapat camnih!

    ReplyDelete
  2. dgn yg pompuan mmg mcm ni.semua ada kt kl gak psl tu blh jumpa selalu.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala