pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Saturday, January 15, 2011

KETANDUSAN NAMA KE?

Assalammualaikum semua...

tengah tengok movie tadi di TV3,alih-alih keluar pulak iklan KOPI JANDA...aduh aku rasa bukan baru ni iklan ni keluar.dulu dah ada dah.lepas tu bila orang bising-bising pasal namanya,maka ia senyap seketika.eh,la ni keluar balik nama KOPI JANDA.

hari ni punya iklan Kopi Janda memaparkan Si Anne Ngasri yang jadi dutanya,bagi aku pihak pengeluar sengaja mengeksploitasi nama ni dengan orangnya.entahlah...ni pandangan aku.mungkin duta tersebut tidak merasa apa-apa.

aku ni bukanlah peminum kopi (maaf kepada peminat kopi ini) namun pelik betul banyak-banyak nama,nama KOPI JANDA ni jugak yang nak dipakai oleh pengeluar syarikat ni.pelik betul aku.nak aje aku tanya; apa pentafsiran atau maksud yang ingin disampaikan oleh pengeluar? adakah sebagai menunjukkan JANDA tu orang yang sedap buatan kopinya-sehingga menyebabkan orang lelaki tergila-gila untuk mendapatkannya atau ingin merendahkan martabat janda itu sebagai kerjayanya buat kopi saja yang pandai atau yang lebih berbaur 18sx...atau apa?

paling aku tak suka dengar atau tak sedap telinga mendengarnya bila suara perempuan; "kopi janda bang..." aduh...

lagi satu,bila dah ada KOPI JANDA,ada pulak pasangannya-KOPI JANTAN pulak! belum lagi kedegaran kopi duda! hai,macam-macam.agaknya kalau si perempuan minum Kopi Janda dan yang lelakinya minum Kopi Jantan,apa jadi?(FOTO:GOOGLE.COM)
ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala