pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Monday, January 10, 2011

PEMENANG BARU AJL 25

selamat pagi semua,selamat masuk ofis semua. tak kira lah ofis sebenar atau ofis yang satu tu...(dapur lah...)

sedikit review AJL part 2.nampaknya pilihan dan ramalanku tersasar.bagaimana ramalan anda?rasanya masa pengumuman pemenang tersebut,pastinya ada yang kata; 'tak sangkalah, dia menang? dan bla...bla...' yelah mana tidaknya,nama yang disebut tidak terkeluar tetapi satu nama baru yang terkeluar. ANA FAFFALI, satu nama baru....

mungkin dengan nama baru ini membawa satu anjakan dalam senario muzik kita.kalau sebelum ini kita hanya didendangkan dengan lagu cinta-cintun yang melalaikan atau liriknya yang tak tahu hujung pangkal,dengan nama baru ini kita beroleh sesuatu yang bagus.

apa-apa pun,persembahan malam tadi memang best.rata-rata yang bertanding menyiapkan diri dan props dengan baik sekali.pastinya persembahan Hanyut oleh Faizal Tahir memang satu yang kreatif dan dinamik.seakan ahli silap mata membuat persembahan!memang dia patut menang dengan persembahannya itu.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala