pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, September 13, 2011

BERBEZA SEMUANYA TAPI KINI BERSATU

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

kali ini satu entri yang CITH nak dedikasikan kepada seseorang yang cukup rapat dengan CITH.ibarat kata;cubit peha kanan,peha kiri turut rasa sakitnya.pada 20/6 tempohari CITH ada membuat entri ini dan hari ini adalah satu yang ingin dikongsi.

setelah 2 bulan barulah CITH berani untuk memasukkan entri ini apabila tuan punya badan sendiri telah memasukkan gambarnya menerusi FB maka pada fikiran CITH,sudah tiada rahsia atau apa yang ingin ditutup lagi.

1hb Julai tempohari,maka bersatulah 2 hati antara kakak CITH(kak Chik yang sentiasa ada namanya dalam entri JJCM dalam blog ini)dengan pilihan hatinya.meskipun banyak yang tak sama-budaya,makanan,agama mahu pun soal-soal kecil yang lain tetapi siapalah kita untuk menolak apa yang telah mungkin ditentukan olehNYA.perbezaan itu telah sama sekali menutup apa yang tak sama antara mereka dengan satu ikatan yang sah-perkahwinan! ia sekaligus membuka satu lembaran baru dalam kehidupan beliau sebagai isteri dan kami pula menerima orang baru dalam ahli keluarga kami.kali ini ia berlainan sedikit kerana ia lebih bersifat international...hihi...

melihat kemesraan yang terbina antara mereka,menghilangkan rasa kebimbangan dan kegusaran yang bersarang.apa tidaknya,berbeza antara keduanya membuatkan kami sedikit menolak perancangan yang DIA tentukan.namun kini,secara rendah dirinya CITH turut senang hati dan merasa gembira dengan dunia beliau hari ini.apa lagi yang diharapkan oleh seorang adik seperti CITH? tidak lain dan tidak bukan ingin melihat kebahagiaan,kegembiraan dan kesenangan dalam kehidupan berumahtangga mereka.(meski pun CITH sendiri pun belum berapa bagus.)

CITH:moga segala yang berbeza dapat disatukan di sini.moga Allah limpahkan segala kebaikan dalam setiap rumahtangga antara kita.amin.*(gambar ketika raya baru-baru ni bersama abah mertua)

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala