pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, September 8, 2011

UNTUK LELAKI DAN UNTUK KITA JUGA WAJIB TAHU

Assalammualaikum semua pengunjung CITH.

satu perkongsiaan yang CITH rasa sesuai untuk kita share di sini bersama.ini adalah petikan yang CITH copy and paste daripada FB Ustaz Zamri.

"Aku terima nikahnya si dia binti ayah si dia dengan mas kahwin RM..."Bunyi macam senang? Nah ni makna sebenarnya...(foto oleh:GOOGLE.COM)

Aku tanggung dosa-dosa si dia daripada ibubapanya,apa saja dosa yang si dia buat,dari dedah auratnya sehingga tinggal solatnya,aku tanggung & bukan lagi ibubapa si dia..Dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anakku,jika gagal maka aku fasik,dayus & aku rela masuk neraka & malaikat Zabaniyah melibas bdnku sehingga pecah..

CITH rasa perkara ini wajib disedari oleh kaum lelaki yang ingin atau pun yang sudah bergelar suami.jangan sekadar ucapan lafaz nikah sahaja yang lancarnya namun perjalanan hidup berumahtangga tidak berapa lancar.mungkin kerana kekurangan ilmu dan keranan kesibukkan dunia kita terlupa tentang tanggungjawab yang ini.sebaliknya asyik dimomokkan dengan tanggungjawab yang satu itu sajalah...SEKS?

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala