pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Thursday, September 8, 2011

SALAM KEMBALI DI ARENA MAYA SELEPAS BERHARI RAYA

Assalammualaikum semua yang masih ada bersama CITH...

SALAM AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN UNTUK SEMUA KENALAN di alam maya ini.salam ketemu kembali daripada CITH.dah selesai semuanya barulah hari ini CITH kembali di arena blog ini.

bagaimana raya kalian semua tempohari?CITH beraya di kampung di rumah mertua dan juga di rumah tua kami di Melaka.bak kata orang "satu kapal" maka tiadalah hal untuk direbutkan atau giliran siapa yang terkena! hihi...

kali ni beraya di rumah mertua semua adik beradik pakwe CITH ada.lima beradik lelaki bersatu dan tujuh orang kanak-kanak.memang bergegar rumah Nenek Timah dan Tok Bakar!apa pun inilah masanya untuk berkumpul bersama memandangkan CITH jarang balik ke kampung sejak pakwe CITH tak ada di sini.

pelbagai rasa dan cerita yang berlaku sepanjang musim rasa ini.ada yang suka,ada yang sedikit makan hati...haha...raya pun boleh makan hati ye!.ni kes CITH lah.merajuk hati nak pergi berjalan dengan pakwe ni.dia pulak nak lepak di rumah saja...macam-macamlah.

CITH:kembali ditinggalkan bertiga dan dua ekor kucing meneruskan hari-hari dalam kehidupan di sini.masing-masing dengan amanah,tugas dan tanggungjawab tersendiri.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala