pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Tuesday, September 20, 2011

BELI-BELI EMAS TURUN

Assalammualaikum semua pengunjung CITH

pagi tadi pukul 10.25 harga emas untuk belian di Maybank Gold Investment Account ialah RM183.10 segram.lebih murah RM3.57 dari semalam yang agak tinggi! jadinya bila harga turun CITH pun ambil kesempatan ini untuk menambah sedikit pelaburan.yelah dah seminggu monitor harganya tak turun.hari ni ada turun,memang tak boleh lepaslah peluang kan!

nak beli senang saja.pergi ke kaunter pertanyaan tu-tanya dia harga segram emas berapa (ni kalau tak cek di rumah),lepas tu isikan borang masuk dan isikan nama,no akaun serta jumlah gram yang kita nak beli hari tersebut.lepas tu ambil no giliran dan tunggulah no kita dipanggil dan beruruslah macam biasa.apa yang penting RM tu yang kena bawak.kalau RM tu tak bawak,tak bolehlah waima nak beli segram pun...

petang ni ha,CITH cek di web site Maybank-harga dah naik balik.update pukul 3:18:41 = RM 184.20 segram...

CITH:rasanya tak rugi beli pagi tadi...sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

ALAHAI...

3 comments:

  1. hari tu aku adalah tanya kawan aku ni..dia kata baik beli barang emas betul..tetiba aku tak jadi buat..la ni tengah fikir balik la plak.. and one more thing dia tulis not insured by Perbadanan Insurance Deposit Malaysia.. ada beri kesan apa2 tak?

    ReplyDelete
  2. beli emas fizikal bagus juga.tapi setakat ni dr pembacaan aku jangan beli emas fizikal kat kedai emas.bili kita tolak (jual) balik dkt dia,marginnya sgt besr.aku ada satu dr habib jewels.dia ambik 40% tolak.rugi tu.lagi satu kalau nak tolak balik kat kedai emas lain lagilah banyak dia tolak.kalau nk beli juga emas fizikal-beli kijang emas atau public gold.atau smpan menerusi acc.simpan ni mcm kita smpan duit kat buku bank.tapi jgnlah smpan hari ni bulan depan nak klr. dh nama pelaburan,kenalah smpan lama bru nmpak hasilnya.ni kira acc yg jangan dipikirkan selalu dlm kepala.bab ni tak ada kesan apa melainkan klu bank tu rugi atau diisytihar muflis.tapi maybank setakat ni kuat lagi selagi harimau tu ada kan! hihi...lagi pun dia memang diseliakan oleh BNM.utk pembacaan ko-ko cek kt web site JUTAWANEMAS.COM.byk info kt situ k.

    ReplyDelete

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala