pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
There was an error in this gadget

Thursday, September 8, 2011

DAPAT CAMPAK PULAK DIA RUPANYA

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

sakit pening ajal maut semua dah tersusun rapi olehNYA.siapalah kita untuk menghalang atau mengatakan TIDAK untuk kedatangan sesuatu musibah itu kan...macam CITH nilah.baru saja balik dari klinik.

Sakinah balik sekolah tadi mengadu bintik merah dia dah bertambah.semalam ada sebutir di tapak tangan dan sebutir di belakang badan.dia ada tunjukkan pada CITH,tapi taklah ingat lain.ingatkan mungkin gigitan serangga saja.maka dibiarkan begitu saja.tapi petang bawak ke malam ni,dia dah mengadu gatal-gatal.tengok dia pun sekejap-sekejap menggaru.CITH periksa satu badan dia, sah memang ada lagi bintik-bintik merah tu kat belakang badan,kat perut dan ada di kawasan sulitnya.dalam hati dah terdetik...campak ke?terus sms dan mms kan gambar Sakinah kat pakwe CITH,dia pun buat telahan yang sama.apa lagi terus bawak Sakinah ke klinik.buat masa ni memang doktar kata campaklah dengan simptom yang ada ni.dapatlah 3 ubat.2 untuk makan gatal dan antibiotik dan satu calamine lotion.dapat jugak MC untuk 3 hari ni.esok untuk sekolah dan 2 hari lagi tu untuk aktiviti Permata Seni dia Sabtu dan Ahad ni.

balik rumah terus kasi Sakinah makan ubat.bab makan ubat ni lah yang buatkan CITH hilang sabar...adik yang ofer nak makan ubat dia.tuan yang sakit dah buat muka terkulat-kulat pandang ubat...adoh...adik pulak semua nak.apa yang akak makan nak,akak sapu ubat pun dia nak sama...ni asingkan tempat tidur pun,dia merengek sama nak tidur dengan akak.CITH: syukur Allah berikan sakit ni sekarang sebelum exam formatif dan akhir tahun.ya,Allah sembuhkan dan permudahkan segala urusan kami anak beranak.amin...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali

lalala