pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, September 25, 2011

MENARI AJE DONG! PERMATA SENI DAN SWATARI

Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

hari ni jadual harian menjadi driver menghantar,menjemput kemudian menghantar dan menjemput semula! hah!!.

CITH baru saja balik menghantar Sakinah ke latihan Permata Seninya yang bermula pukul 11 tadi.kali ni CITH hanya hantar dia saja dan CITH balik.sebelum tu CITH dah siapkan segala bekalnya-nasi goreng ayam dengan air,coklat lagi...rasanya cukup tu untuk tengahari punya makan.(maklumlah makan tidak disediakan.)selalunya CITH tunggu juga sampai ke petang tapi faktor ketidakselesaan untuk Hakimi bermain,nak tidur membuatkan CITH balik rumah dulu. pukul 4.30 nanti kenalah pergi jemput pulak.kelas habis pukul 5 petang.malamnya lepas Maghrib,pukul 8 nanti akan hantar dia pulak ke latihan penuh Swatari di Pak Ngah Production.kali ni memang CITH akan 'bertapa' di sini sampai dia habis latihan.

tulah dianya jadual hari ini yang menjadi tugas CITH.ada yang bertanya,"tak kerja,duduk rumah saja tak boring ke?" sukalah CITH nak beritahu orang tersebut:

" mana nak sempat boring? CITH bukan duduk rumah goyang kaki,kerja rumah ada maid yang buatkan...hai,semuanya CITH yang buatkan.daripada sekecik-kecik hal ke besar semua dalam urusan dan tanggungjawab CITH.siapa yang kata orang duduk rumah tu goyang kaki dan punya kehidupan yang boring,itu adalah satu kesilapan yang SANGAT BESAR! orang yang kerjanya di rumah ini atau lebih tepat SURI RUMAH SEPENUH MASA ini tidak punya masa nak fikir BORING...yang ada dalam kepala otaknya;lepas ni, nak buat apa? apa lagi kerja tak siap? pukul berapa nak ambil anak...bla...bla dan seumpamanya."

CITH:hanya mereka yang statusnya macam CITH sahaja yang mengerti dan memahami...

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala