pihak penaja

DI SINI KITA BICARA

SELAMAT DATANG KE CITH. AKU HANYA ORANG BIASA.MENULIS SEKADAR BIASA-BIASA.LUAHAN SUARA DARI DAPUR SEORANG SURI, CETUSAN DARI HATI, PANDANGAN DARI MATA UNTUK DIARI SEHARIANKU.

FOLLOWERS SAYA

LOVE

LOVE: THE MOST POWERFUL ENERGY
Powered By Blogger

Sunday, September 18, 2011

MAKAN APA SAJA SEDAP TATKALA HUJAN


Assalammualaikum semua pengunjung CITH...

hari ni tempat CITH sejak tengahari tadi hujan turun sampailah ketika ini.tengahari tadi CITH masak ikan tenggiri goreng bercili dengan sayur bayam rebus air-habis.sekali masak,terus habis makan sekali.nilah penangan hujan.sedap saja.

petang ni pulak,bangun dari tidur Sakinah tanya; "ma,ada apa nak makan tak?laparlah...." bukan Sakinah je lapar,CITH pun lapar jugak.hihi...pergi ke dapur,CITH bancuhkan adunan jejemput bilis.sambil tu bancuh sekali teh strawberi yang memang berbaki seuncang saja yang tinggal!

huh,makan apa saja tatkala hujan ni memang sedap.dapat pulak makan panas-panas begini.memang laju je makan.sedar-sedar dah licin!...janji anak-anak kenyang.

ALAHAI...

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

CINTA

LUAHAN CINTA DI AWAL PERKAHWINAN TIDAK CUKUP,CINTA PERLU DIBAJA DAN DISIRAM AGAR KEKAL MEKAR DAN BERKEMBANG.CINTA BOLEH ADA DAN BOLEH KEMBALI TIADA JIKA TIDAK DIBAJA.CINTA PERLU DILUAH BUKAN DIPENDAM DIAM-suzana ghazali
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

lalala